Komunikácia

 

Reflexná, kritická, korektná a

 transparentná komunikácia 

Sen alebo skutočnosť?

 

 

Takúto formu komunikácie je možné dosiahnuť len ak jej účastníci:

 

► poznajú predmet komunikácie a okolie, ktorého sa predmet komunikácie týka (majú znalosti, vedomosti, skúsenosti a vo vzťahu ku komunikácii neustále svoje poznanie rozširujú);


► poznajú ciele, požiadavky, očakávania a súvislosti týkajúce sa predmetu komunikácie (sú o tom informovaní transparentne, v dostatočnom objeme a sú im jasné v/v väzby komunikácie, ako systému, s jej blízkym okolím);


► poznajú kvalitatívnu hodnotu cieľov, požiadaviek a očakávaní (kritické myslenie a reflexný prístup je odrazom akceptovanej množiny hodnôt reflexnej tabuľky);


► poznajú a stotožňujú sa s formami hodnotenia predmetu komunikácie (použité aplikačné nástroje rešpektujú fenomény ReMe a princípy reflexného hodnotenia);


► poznajú a rešpektujú všeobecne platnú etiketu (majú jednotnú komunikačnú politiku).

 

Pokiaľ si chcete overiť Vašu pripravenosť pre reflexnú komunikáciu, môžete tak urobiť pomocou jednoduchého nástroja ReMe, ktorý nájdete >TU<

 

 

 

V prípade potreby pomôcť alebo poradiť neváhajte použiť niektorý  
z tu uvedených kontaktov:

E-mail: mba-strategy@mba-strategy.sk

Telefón: 0905 425 821
 

 

Cheap uggs Rolex replica Replica watches Replica watches Mulberry outlet Replica handbags Rolex replica Replica handbags Christian louboutin outlet Rolex replica Replica watches Louis vuitton outlet Mulberry outlet Replica watches Louis vuitton outlet Christian louboutin outlet